Gisteren ben ik lekker geslaagd

Home Forums Auto theorie Gisteren ben ik lekker geslaagd

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door GratisTheorie.nl GratisTheorie.nl 1 maand, 1 week geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

Mirjam

Gisteren ben ik eindelijk geslaagd voor mijn theorie in Leusden. Dit was de zesde keer dat ik examen deed. Eerst had ik geleerd met internetvragen en een theorieboek van de anwb maar steeds gezakt. Nu heb ik iets van 2 weken op deze site geleerd en wel geslaagd en nog goed ook 🙂
    Bij gevaarherkenning had ik 3 fout. Bij de verkeersvragen 1 stomme fout.

Iedere vraag die ik gisteren kreeg had ik hier op de site ook geleerd. Echt alle vragen zaten erin.

Een paar vragen die ik onthouden heb.

Bij een nieuwe benzine auto na hoeveel jaar moet je die laten keuren? Dat is 4 jaar. Had ik goed.
    Een foto van een achterbank met 3 gordels. Mag je hier 2 volwassenen en 2 kinderen achterin vervoeren? Nee, niet meer passagiers dan gordels
    Wanneer moet je schakelen. Bij hoge toeren of lage toeren. Dat was lage toeren.
    De enige vraag die ik fout had was een stomme antwoord van mij. Er was een foto met een politieauto van rechts. Ze vroegen of ik die voor moet laten gaan zonder signalen. Ik zei nee. Stom want ik had hier bij de examens zelfs nog gelezen dat ze die truk uithalen. Maakt verder niet uit ik ben super blij en iedereen veel succes

#7434 Reactie
    GratisTheorie.nl
    GratisTheorie.nl
    Sleutelbeheerder

Dat is mooi Mirjam, gefeliciteerd. Nu lekker op weg naar je rijbewijs

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
Reageer op: Gisteren ben ik lekker geslaagd
Mijn informatie: